FRI FRAKT ÖVERALLT 

    Retur & reklamation

    Retur och reklamation

    Retur

    Du har rätt att returnera alla ordrar som köpts via vår hemsida inom 30 dagar från inköpsdatum- förutsatt att varan och dess förpackning är i nytt oanvänt skick. Produkten/produkterna får inte ha använts, de behöver vara i sin originalförpackning och i samma skick som de mottagits i. Om du vill göra en retur, följ instruktionerna nedan för att få pengarna tillbaka.

    Notera att returkostnaden kommer att dras av från din återbetalning. Om en vara blivit skadad under transport behöver du som kund kontakta Steamery inom 30 dagar för att informera oss kring detta så hjälper vi dig vidare.

    Vänligen notera att om du inhandlat en Steamery-produkt någon annanstans än på vår hemsida, i vår konceptbutik eller på ett popup-event får du vända dig direkt till inköpsstället vid retur eller byte.

    Hur gör du vid retur

    • Skicka ett mail till contact@verasweden.se där du berättar att du vill göra en retur
    • Förse oss med ditt ordernummer  Namnge mailet “Retur”
    • Vi återkommer till dig snarast möjligt med vidare instruktioner kring hur din förfrågan kring retur kommer behandlas vidare

    Reklamationer

    Även om vi gör noggranna kontroller av våra produkter kan det fortfarande hända att produkter i enstaka fall inte fungerar. Om du upptäcker att din produkt har ett tillverknings- eller materialfel, kontakta oss gärna på contact@verasweden.se 

    Vi behandlar varje order individuellt. Under garantiperioden har du rätt att reklamera produkter för tillverkningsfel samt för fel som upptäckts efter normal användning. Notera att fel som är orsakade av felaktig eller ovarsam hantering ej omfattas av denna reklamationspolicy.

    Hur du gör en reklamation

    • Skicka ett mail till contact@verasweden.se där du kortfattat beskriver skadan/felet och hur det uppstått
    • Ta bilder och/eller spela in en kort video där skadan/felet demonstreras
    • Skicka allt inklusive ditt ordernummer till contact@verasweden.se 
    • Kom ihåg att bifoga bilderna i ett ZIP eller JPEG-format. Namnge mailet “Reklamation”
    • Om du önskar ytterligare information tveka inte att kontakta oss på contact@noppify.com så hjälper vi dig vidare

    Om du har några frågor, tveka inte att kontakta oss contact@noppify.com